AJÁNLATI FELHÍVÁS
Közszolgálati hír
Cím
AJÁNLATI FELHÍVÁS
1. Ajánlatkérő
Pénzesgyőr Község Önkormányzata (8426 Pénzesgyőr, Fő u. 4.)
2. Az ajánlat tárgya és annak feltételei:
Pénzesgyőr község közterületein a síkosság elleni védekezés, valamint a lehullott hóréteg eltávolítása az alábbi területekről:
I. kategória
a) A Közútkezelő KHT kezelésében lévő sorszámos utak belterületi szakaszai
b) Az önkormányzat kezelésében lévő önkormányzati közutak
c) Buszmegálló öblök
II. kategória
d)
III. kategória
e)
Különös gonddal kell lenni a síkosság mentesítésnél ------------------------------------------------------------------------------------ vonatkozásában.
Éjszakai hóesés és lefagyás esetében a munkákat úgy kell elvégezni, hogy a reggeli munkába járást biztosító tömegközlekedési eszközök igénybevételét, valamint a helyben lévő intézmények, és szolgáltatók rendes munkakezdését biztosítsa.
Síkosság elleni védekezés esetén a teljesítés elvárt határideje
Kategória |
A szórási munka megkezdésének időpontja az észleléstől számítva (óra) |
A síkosság megszüntetésének határideje (óra) |
I. |
0,5-1,0 |
3,0 |
II. |
1,0-2,0 |
4,0 |
III. |
2,0-3,0 |
5,0 |
A lehullott hóréteg eltávolításánál az elvárt eljárásrend:
Az I. kategóriába sorolt területeknél, ha a hóréteg vastagsága eléri a 3-5 cm-t, a hóekézést indokolt megkezdeni. A hóesés megszűnése után - 15-20 cm leesett hó mennyiség esetén - a hó eltávolítást 6 órán belül el kell végezni.
A II. kategóriába sorolt területeknél, ha a lehullott hóréteg vastagsága eléri az 5-10 cm-t, a hó eltávolítást indokolt megkezdeni. A hóesés megszűnése után - 15-20 cm leesett hó mennyiség esetén - a hó eltávolítást 6 órán belül el kell végezni.
A hófúvás okozta akadályok megszüntetésénél az elvárt eljárásrend:
A hóakadályok elhárítása során a sürgősségi sorrendet az I. kategóriába sorolt területekkel kell kezdeni, azt követően a II. kategóriába sorolt területekkel kell folytatni és a III. kategóriába sorolt területekkel kell zárni.
Egyéb feltételek:
A szerződés időtartama: 2018. november 1-től 2019. március 31-ig. Az ezen időszakot megelőző és követő időre ajánlatkérő, a nyertes vállalkozóval szükség esetén egyedi szerződést köt az esetlegesen felmerülő síkosság-mentesítési és hó-eltakarítási munkálatok elvégzésére.
Megbízott akadályoztatása, illetve az időszerűen nagyobb kapacitást igénylő munkavégzés esetén a feladat ellátásáról saját költségére köteles gondoskodni, a szerződésben vállalt feladatokat köteles haladéktalanul elvégezni, elvégeztetni.
A vállalási díj kifizetése tárgyhót követő hónap 10-éig történik, a benyújtott menetlevelek ellenőrzése után. A kifizetés feltétele az önkormányzat által kiállított teljesítés igazolás megléte és a vállalkozó által kibocsátott számla benyújtása.
Megbízottnak a szerződés időtartamára kiegészítő felelősségbiztosítással kell rendelkeznie.
A teljes dokumentum letöltése lentebb!
A kép illusztráció!