Nincs megjeleníthető tartalom

Továbblépésével Ön tudomásul veszi az Adatvédelmi szabályzatot! Az oldal sütiket használ a működés elősegítése érdekében!

BakonyiHírek.hu

Az ügyfélfogadás SZÜNETEL!

Közszolgálati hír

Kezdés: 2021. 03. 08.

Időpontok

Kezdés: 2021. 03. 08.

Cím

Ösküi Közös Önkormányzati Hivatalban 2021. március 8. napjától további intézkedésig az ügyfélfogadás SZÜNETEL!

Tájékoztató

 

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogyaz Ösküi Közös Önkormányzati Hivatalban (Öskü községben, a tési ügyfélszolgálaton és a jásdi kirendeltségen) 2021. március 8-tól Magyarország Kormányának a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelete alapján

2021. március 8. napjától további intézkedésig az ügyfélfogadás SZÜNETEL!

 Az ügyfelek az ügyeiket elektronikus úton, – ügyfélkapun vagy e-mail-en keresztül -, valamint telefonon intézhetik, velük a kapcsolattartás is csak ugyanígy lehetséges.

Kérjük, hogy beadványaikat elsősorban elektronikus úton a hivatalunk Hivatali kapujára – Hivatal rövid neve: OSKUPH KRID azonosítója: 502108901 – a küldött elsősorban az önkormányzati hivatali portálon megtalálható nyomtatványokfelhasználásával, vagy e-papíron küldjék be.

A hivatalunk nyomtatványainak kiválasztásával és az ügyindítással kapcsolatos információk itt érhetők el: https://osku.hu/index.php?p=adatlap&kategoria=dokumentum&id=6705.

A fenti tájékoztatás szerinti elektronikus felületen el nem érhető nyomtatványok esetében, illetve az ügyfél oldali technikai problémák esetén a beadványok írott formában történő benyújtásához az Ösküi Közös Önkormányzati Hivatal telefonos egyeztetést követően biztosítunk papír alapú nyomtatványokat a lakosság, illetve ügyfeleink részére.

Kérjük, amennyiben ezen nyomtatványok kitöltését követően azok benyújtása technikai okokból e-mailen nem lehetséges, úgy azokat az Ösküi Közös Önkormányzati Hivatal postaládájába helyezzék el, vagy postai úton juttassák el az Ösküi Közös önkormányzati Hivatal 8191 Öskü, Szabadság tér 1. címre.

Ügyfeleink március 8-tól személyesen kizárólag rendkívüli és kivételesen indokolt esetben kereshetik fel hivatalunkat – pl. haláleset bejelentése esetén az Anyakönyvvezetőket -, a Kormányrendeletben elrendelt homeoffice munkavégzés következtében a kizárólag ügyeleti rend szerinti munkavégzés miatt, a személyes megjelenést a kivételes ügyintézésre telefonon előre egyeztetni kell a 0688-588-560 vagy +36302961983 telefonszámon.

Kérjük ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés előtt telefonon keresztül keressék hivatalunkat, tekintettel arra, hogy március 8.-tól hivatalunk ügyeletet tart, és nem minden nap áll rendelkezésre az adott ügyben illetékes ügyintéző, aki az üggyel kapcsolatban részletes felvilágosítást tudna adni.

A hivatalunk az alábbi telefonszámon érhető el: 0688-588-560

Jásdi kirendeltségünk: 0688-587-820

Tési ügyfélszolgálat: 0688-589-431

Felhívjuk figyelmüket, hogy az esetleges személyes megjelenés alkalmával a Hivatal előterében is kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz,  maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező !

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

Czaltik Éva s.k.

                                                                                                                 aljegyző