Nincs megjeleníthető tartalom

Továbblépésével Ön tudomásul veszi az Adatvédelmi szabályzatot! Az oldal sütiket használ a működés elősegítése érdekében!

BakonyiHírek.hu

AJÁNLATI FELHÍVÁS

Közszolgálati hír

E-mail

Cím

Pénzesgyőr község közterületein a síkosság elleni védekezés, valamint a lehullott hóréteg eltávolítása...

AJÁNLATI FELHÍVÁS

 

1.        Ajánlatkérő

Pénzesgyőr Község Önkormányzata (8426 Pénzesgyőr, Fő u. 4.)

2.        Az ajánlat tárgya és annak feltételei:

Pénzesgyőr község közterületein a síkosság elleni védekezés, valamint a lehullott hóréteg eltávolítása az alábbi területekről:

 

I. kategória

a)      A Közútkezelő KHT kezelésében lévő sorszámos utak belterületi szakaszai

b)      Az önkormányzat kezelésében lévő önkormányzati közutak

c)      Buszmegálló öblök

II. kategória

d)      

III. kategória

e)       

 

 

Különös gonddal kell lenni a síkosság mentesítésnél  ------------------------------------------------------------------------------------ vonatkozásában.

 

Éjszakai hóesés és lefagyás esetében a munkákat úgy kell elvégezni, hogy a reggeli munkába járást biztosító tömegközlekedési eszközök igénybevételét, valamint a helyben lévő intézmények, és szolgáltatók rendes munkakezdését biztosítsa.

 

Síkosság elleni védekezés esetén a teljesítés elvárt határideje

Kategória

A szórási munka megkezdésének időpontja az észleléstől számítva (óra)

A síkosság megszüntetésének határideje (óra)

I.

0,5-1,0

3,0

II.

1,0-2,0

4,0

III.

2,0-3,0

5,0

 

A lehullott hóréteg eltávolításánál az elvárt eljárásrend:

Az I. kategóriába sorolt területeknél, ha a hóréteg vastagsága eléri a 3-5 cm-t, a hóekézést indokolt megkezdeni. A hóesés megszűnése után - 15-20 cm leesett hó mennyiség esetén - a hó eltávolítást 6 órán belül el kell végezni.

A II. kategóriába sorolt területeknél, ha a lehullott hóréteg vastagsága eléri az 5-10 cm-t, a hó eltávolítást indokolt megkezdeni. A hóesés megszűnése után - 15-20 cm leesett hó mennyiség esetén - a hó eltávolítást 6 órán belül el kell végezni.

 

A hófúvás okozta akadályok megszüntetésénél az elvárt eljárásrend:

 

A hóakadályok elhárítása során a sürgősségi sorrendet az I. kategóriába sorolt területekkel kell kezdeni, azt követően a II. kategóriába sorolt területekkel kell folytatni és a III. kategóriába sorolt területekkel kell zárni.

 

Egyéb feltételek:

A szerződés időtartama: 2018. november 1-től 2019. március 31-ig. Az ezen időszakot megelőző és követő időre ajánlatkérő, a nyertes vállalkozóval szükség esetén egyedi szerződést köt az esetlegesen felmerülő síkosság-mentesítési és hó-eltakarítási munkálatok elvégzésére.

Megbízott akadályoztatása, illetve az időszerűen nagyobb kapacitást igénylő munkavégzés esetén a feladat ellátásáról saját költségére köteles gondoskodni, a szerződésben vállalt feladatokat köteles haladéktalanul elvégezni, elvégeztetni.

A vállalási díj kifizetése tárgyhót követő hónap 10-éig történik, a benyújtott menetlevelek ellenőrzése után. A kifizetés feltétele az önkormányzat által kiállított teljesítés igazolás megléte és a vállalkozó által kibocsátott számla benyújtása.

 

Megbízottnak a szerződés időtartamára kiegészítő felelősségbiztosítással kell rendelkeznie.

A teljes dokumentum letöltése lentebb!

A kép illusztráció!