Nincs megjeleníthető tartalom

Továbblépésével Ön tudomásul veszi az Adatvédelmi szabályzatot! Az oldal sütiket használ a működés elősegítése érdekében!

BakonyiHírek.hu

Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási tájékoztató

Közszolgálati hír

Cím

Az ügyfélfogadás 2020. november 4. napjától határozatlan időre korlátozásra kerül

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a Hajmáskéri Közös Önkormányzati Hivatalban az ügyfélfogadás 2020. november 4. napjától határozatlan időre korlátozásra kerül az alábbiak szerint:

A Hivatal és az ügyfelek közötti kapcsolattartás elsődlegesen postai, elektronikusan, valamint telefonos úton történik.

A személyes ügyfélkapcsolat kizárólag az ügyintézővel történt előre egyeztetett időpontban indokolt, halaszthatatlan és személyes eljárást igénylő ügyekben (anyakönyvi ügyek, hagyaték) lehetséges!

A papír alapú kérelmek, kitöltött nyomtatványok a Hivatalnál kihelyezett postaládába, vagy az ügyfélszolgálaton adható le.

Az elektronikus ügyintézésről szóló részletes tájékoztató elérhető az alábbi link alatt:

https://www.hajmasker.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=577&Itemid=182

Elérhetőségek:

 

Telefonos elérhetőségek:

  • Jegyző:
  • 0630/491-40-22
  • Anyakönyvvezető, hagyaték:
  • 0630/502-93-54
  • Adóhatóság:
  • 0630/502-91-72
  • Pénzügyi osztály
  • 0630/503-23-96
  • Központi Ügyfélszolgálat:
  • 0688/587-470

 

E-mail: hajmaskerjegyzo@hajmasker.hu

Hivatali kapu elérhetőségek:

  • Hajmáskér Község Önkormányzata:                     rövid név: HKO,                   KRID: 256105928
  • Sóly Község Önkormányzata:                               rövid név: SOKONK,           KRID: 548661136
  • Hajmáskéri Közös Önkormányzati Hivatal:           rövid név: HKOH,                KRID: 314905738

Segítő együttműködésüket előre is köszönöm!

Hajmáskér, 2020. november 4.

dr. Flőrich-Tóth Ágnes s.k.
jegyző